רובי יאנג וקרול רוטנר ליקה במדי קוסמוס 1973 בטורונטו

פורום הנוסטלגיה של שכונת בת גלים.
זה המקום לחלוק חוויות משנים עברו לכל ילידי וחברי השכונה

מנהלים: batgalim, aharon

שלח תגובה
סמל אישי של משתמש
aharon
הודעות: 1903
הצטרף: 11 ינואר 2006, 08:00

רובי יאנג וקרול רוטנר ליקה במדי קוסמוס 1973 בטורונטו

שליחה על ידי aharon »

אלף מילים לא יכולו לתאר בצורה טובה יותר מהתמונה בה מופיעים יחד שני שחקני עבר בת גלימים : רובי יאנג שכולם ודאי יזהו אותו וקראל רוטנר עומד שני מימין.
את התמונה קיבלתי מרובי יאנג שמידי פעם מפתיע אותנו בעוד תמונות מהעבר המפואר שלו בבת גלים, בהפועל חיפה ,בנחרת ישראל ובארה"ב.
אני מקווה שרובי יוסיף לנו עוד פרטים על התמונה.
תמונה
roby young
הודעות: 51
הצטרף: 26 דצמבר 2007, 20:27

Two Bat Galimim on the N.Y. COSMOS

שליחה על ידי roby young »

The picture above is of the N.Y.Cosmos 1973 team, in which two players from Bat Galim played on. Standing second from right is Carol (Likee) Rotner from Maccabi Haifa, one of the first attacking defenders in Israel and crouching first from right is Roby Young who lived two blocks away from Rotner. The Cosmos won its first championship in 1972 with Roby on the team and in 1973 lost to Dallas in the semi finals.
סמל אישי של משתמש
ayala
הודעות: 59
הצטרף: 04 נובמבר 2007, 21:49

שליחה על ידי ayala »

רובי - ספר לי מה זאת קבוצת קוסמוס ניו-יורק.
ומה היו מעשיו של רוטנר בקבוצה הזאת ב-73.
למיטב זכרוני רוטנר לא חי בארה"ב באף תקופה מחייו. יתכן שזה היה בביקור בארה"ב?
[/b]
roby young
הודעות: 51
הצטרף: 26 דצמבר 2007, 20:27

New York Cosmos

שליחה על ידי roby young »

שלום איילה,
קבוצת הקוסמוס הפכה להיות מהמפורסמות בעולם בשנות השבעים. שחקנים בעלי שם עולמי כמו פלה, בקנבאואר, קרלוס אלברטו, יוהן ניסקנס ואחרים היו בהרכבה. הקוסמוס נוסדה ב-1971 והשתתפה בליגה המקצועית החדשה שקמה בארצות הברית, N.A.S.L. ב-1972 המאמן האנגלי גורדון בראדלי צירף אותי לקבוצה. באותה שנה זכינו לראשונה באליפות. רוב השחקנים היו זרים מאנגליה, ברמודה, טרינידד-טובגו, פולניה, צכוסלובקיה ישראל וכמה אמריקאים. כשניגנו את ההימנון האמריקני לפני כל משחק התלוצצנו שצריך לנגן 8 הימנונים נוספים... ב-1973 ליקה-קרול רוטנר חי בברוקלין עם משפחתו, עזרתי לו להצטרף לקבוצת הקוסמוס והוא הרשים את המאמן שצירף אותו לסגל. קרול שיחק בכמה משחקים ואו שעזב וחזר ארצה או שהמאמן החליט שהוא כבר לא נחוץ לקבוצה ושחרר אותו. בתמונה רוטנר עולה בהרכב הפותח במשחק הליגה הראשון של עונת 1973 בטורונטו. בעונה זאת הפסדנו לדאלאס בחצי הגמר.
ב-1977, שנתו השלישית והאחרונה של פלה זכתה הקוסמוס באליפות השניה מתוך סך הכל 4 אליפויות.
שלך, רובי
סמל אישי של משתמש
ayala
הודעות: 59
הצטרף: 04 נובמבר 2007, 21:49

לרובי

שליחה על ידי ayala »

תודה לך רובי על שהעשרת את הידע שלי בכדורגל.
אני דודה של אשתו של רוטנר וממש לא זכרתי שהם חיו בארה"ב באיזה זמן.
roby young
הודעות: 51
הצטרף: 26 דצמבר 2007, 20:27

סדר פסח עם משפחת רוטנר בברוקלין...

שליחה על ידי roby young »

ב-1973 או 74 הוזמנו לסדר פסח אל קרול רוטנר ומשפחתו שגרו אי שם בברוקלין. ארזנו את שני הבנים, העמסנו את המרק הנפלא שאישתי יהודית הכינה עם כל הלב ושהריח כל הדרך ויצאנו לברוקלין. הגענו לאזור בו הם גרים לפי הכתובת אבל לא ממש מצאנו את הבית. הטלפון הנייד עדיין לא היה אפילו במחשבות של בל וחבריו, טלפון ציבורי לא היה בשטח. המשכנו לחפש עוד כשעה וכשהתיאשנו מחוסר אונים חזרנו הביתה. טלפנו למשפחת רוטנר והתנצלנו. איחלנו להם חג שמח, חיממנו את המרק הקר ועשינו סדר מהיר. זה היה סדר המיואשים והמתוסכלים.
שלח תגובה